loading...
Pc-4u
AS بازدید : 93 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود LEGO Batman: DC Super Heroes - بازی موبایل بتمن: سوپر قهرمان

بتمن؛ یکی از محبوب ترین شخصیت های کمیک و البته یکی از پر ابهت ترین! شاید شما هم بازی LEGO Batman را قبلا در کامپیوتر یا XBOX بازی کرده باشید. این بازی علاوه بر بسیار جذاب بودن حالت کمدی فوق العاده ای نیز دارد. نسخه موبایل هم نیز دقیقا همانند کنسول بسیار بامزه طراحی شده است و فیلم های بین بازی شما را می خنداند. گیم پلی بازی فوق العاده فوق العاده جذاب است. داستان بازی نیز کاملا منطبق با داستان های بتمن است. در این بازی علاوه بر بتمن ۸۰ شخصیت قابل بازی نیز وجود دارند مانند SuperMan,Wonderwoman و ...

برای دانلود به ادامه مطلب بروید! 

AS بازدید : 65 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود MotoHeroz - بازی موبایل مسابقه با موتورهای چهارچرخ

MotoHeroz بازی بسیار اعتیادآور و جالبی می باشد از شرکت معروف Ubisoft که از گرافیک عالی و مدرنی برخوردار است. شما در این بازی به مسابقه با حریفان فرضی خود می پردازید. در مراحل این بازی رمز و سکه وجود دارد که شما می توانید با جمع آوری آنها امتیاز کسب کنید و امتیاز خود را با دوستانتان در میان بگذارید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید!

AS بازدید : 53 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود VLC Media Player v2.1.0 x86/x64 - نرم افزار پخش فایل های ویدئویی

امروزه با پیشرفت فناوری و تولید فیلم ها با کیفیت فوق العاده تماشای فیلم ها به تفریحی برای افراد تبدیل شده است. فیلم هایی که کیفیت فوق العاده دارند و در فرمت های مختلف به کاربران عرضه می شوند. اکثر کاربران و افراد برای تماشای فیلم های خود به رایانه های شخصی روی می آورند.
این کاربران اغلب برای تماشای هریک از فرمت های مختلف فیلم ها می بایست نرم افزاری جداگانه نصب کنند که بیشتر این ابزار ها حجم زیادی از حافظه را اشغال کرده و در یک کلام نرم افزار های سنگینی به شمار می روند.
VLC Media Player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید.
حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را بر روی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتاً زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند ، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی Ram را اشغال می کنند. اما VLC بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را نمایش دهد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید!

AS بازدید : 102 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود MiniTool Power Data Recovery v6.8.0.0 - نرم افزار بازیابی اطلاعات

نرم افزار MiniTool Power Data Recovery یكی از قوی ترین برنامه های موجود برای بازگرداندن اطلاعات از دست رفته است. این نرم افزار ساخت شركت MT Solution Ltd می باشد كه از سال 2003 شروع به كار كرده و تا به حال كاربران بسیاری را به طرف خود جذب کرده است و بیشتر كاربران از كار با این نرم افزار رضایت داشته اند.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید!

 

AS بازدید : 68 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود Babylon v10.0.1.r16 + v9.0.0.r30 - نرم افزار دیکشنری بابیلون، ترجمه آسان کلمه و متن تنها با یک کلیک

Babylon Ltd شرکتی زیر مجموعه کمپانی Formula می باشد. این شرکت در سال 1997 شروع به کار کرد و کار خود را با ارائه "دیکشنری بابیلون" نسخه آزمایشی (بدون محدودیت) شروع کرد و تا سال 2001 این نرم افزار را به صورت رایگان عرضه می نمود و از آن پس اقدام به ارائه و فروش نسخه ی تجاری نمود.
Babylon نرم افزار پیشتاز فرهنگ های لغت و ترجمه متن است. نرم افزار بابیلون - Babylon کلیه نیاز های شما در زمینه ترجمه لغت را جوابگو خواهد بود. با استفاده از Babylon شما به سرعت می توانید ایمیل ها، صفحات وب، مستندات و کلیه لغات مورد نظر خود را ترجمه کنید. نرم افزار Babylon در حال حاضر حدوداً 30 میلیون کاربر دارد. این نرم افزار که از خاصیت OCR استفاده می کند همیشه و همه جا زیر دستان شما خواهد بود، هرگاه برای ترجمه لغتی اراده کنید کافی است تنها یک کلیک کنید تا ترجمه لغت مورد نظر را به بیش از 50 زبان مختلف دنیا به شما نشان دهد.  پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید!

AS بازدید : 66 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود Fliqlo ScreenSaver - اسکرین سیور ساعت

اسکرین سیور Fliqlo ScreenSaver یک محافظ صفحه کلاسیک است که مانند یک ساعت زنگ دار قدیمی، زمان را بر روی صفحه نمایش شما نمایش می دهد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید!

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 152
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 91
  • بازدید سال : 1,291
  • بازدید کلی : 28,670
  • کدهای اختصاصی